äntligen hemma.. BETTY

MEN imorgon ska jag iväg till ugly betty, nästan hela vägen tillbaka upp till fjällen, eller 20 mil skillnad!
lite små komiskt! Men ändå skönt att mellanlanda hemma först! :)
Åker lastbil upp imorgon, och på torsdag återvänder jag neråt i landet igen!

<-- här bjuder jullan pullan på en bild på ugly betty

SHIT, jag som har planerat att göra så mycket på lovet, fast eftersom betty bor så långt bort (tyvärr) från mig så är det sånt man får göra på lov lixom, dessutom så längtar jag faktiskt väldigt mycket efter betty nu!
Så imorgon bitti klockan 8 bär det av igen uppåt!

OCH äntligen mina damer och herrar är våren kommen, så himmla skönt!!

Kommentarer
Postat av: ugglan betty!

jag är inte ugly :( XD jag saknar dej med pulis jullis :D

2009-04-04 @ 17:26:46
URL: http://svenssonbetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0