borta bra, men hemma bäst!

JA, då var man hemma igen efter ca 3 veckors farande över allt!
Först Skottland, hemma 1 natt, sen fjällen, hemma 1 natt sen åkte jag till gävle, och direkt från gävla till uddevalla där jag har varit hema påskhelgen vilket har varit så underbart! Vi har haft sånt fruktansvärt bra väder :)

Väl hemma så har jag böörjat lägga in några kort på facebook och börjar tagga lite smått, vi har tagit väldigt mycket kort under resan, speciellt när hela gänget gick strandpromenaden vilket var en höjdpunkt och som uppskattades av alla :)

Har även fått min beställning från HM nu, byxorna var väll sådär, men skorna var ur söta! Funderar på att beställa något mer, för man fick en ny katalog när dom andra prylarna kom! TUMMEN UPP

Nu ska julia plugga så hon klara provet imorgon, men innan jag gör det så bjuder jag på en text och en bild som jag bara älskar och tycket att det får en att tänka till!

hjärt sten som alice hittade

En värld utan kärlek,
är ingen värd.
En värld utan drömmar,
vad vore det för värld?
En värld utan kärlek,
är ingen människa värd.
Ta min hand, viska mitt namn.
Jag kan inte be dig att älska mig,
jag kan bara hoppas och tro att du känner något för mig.



Kommentarer
Postat av: hanna

Hoppas du får en bra dag! :D

2009-04-14 @ 09:02:58
URL: http://esth.blogg.se/
Postat av: Andreas Nilsson

Hon hittade den inte :O hon fick den av mig :) haha

2009-04-14 @ 16:14:45
Postat av: Anonym



Hej jag heter Victor och tycker att vi ska besegra åldrandet eftersom gamla människor också är människor, och åldrandet dödar 50 miljoner gamla människor varje år!

Så kolla in min blogg och hjälp till i kampen mot åldrandet, om fler människor vågar ”komma ut” som motståndare till åldrandet så kommer åldrandet att förlora och vi kommer få en ändlös sommar av ungdomlig glädje istället för den gråa massförintelsen som pågår idag.



http://victorbjoerk.blogg.se

2009-04-14 @ 16:21:02
Postat av: Lisa

fin text julia(bilden va inte helt fel den heller)<3

2009-04-14 @ 17:20:59
URL: http://liszy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0