FÖRLÅT

jag känner mig som världens svikare, men jag glömde! helt otroligt!
Så jag tog kameran här och nu, och idag när inte robin är hemma så fick det bli hans rum i huset, plus att han fyller år på måndag :) Dock inte så jätte städat, och jag orkade inte rikgit städa för att ta något kort, hoppas ni överlever iallfall!
so here you are:


Sängen är som vanligt inte helt bäddad, (haha) han älsklings piano och
byrån med lite kläder i, hyllan med lite presenter och alla hans kepsar.. dock syns inte alla!


Sängen, den är oftast för skön för att inte ligga kvar i, uppe på hyllan hittar
man lite allt möjligt, diplom, idolskivan, kort på sig själv, ett kort han fått av alice.


Bättre bild än den innan, pionot byrån, hyllan med alla skit ( om man får säga så?)
Lite tidnings ställ, men nästa alla min tjejtidningar! he loves them


OCH igår, var jag och martina och bada i badhuset med a-laget i innebandy, trevligt! :)
IDAG ska jag på fest hos cornelia och elin, trevligt! :)
OCH imorgon ska jag och mamma övningsköra, JIPPI!

ha en bra lördag allihopa, och hoppas ni fick lite plåster på såren nu, hihih och förlåt igen!!

Kommentarer
Postat av: a

miss u 2 pluppan, jag kommer och tar robins rum. han är ju ändå inte hemma.

2009-04-25 @ 11:39:14
URL: http://alicesvensson.blogg.se/
Postat av: josefin larsen

haha jag ser nallen som jag gett honom :D

weeeeeeeei

2009-04-26 @ 13:47:01
URL: http://JOSEFINLARSEN.bilddagboken.se
Postat av: Linnea Gröning

Hihi är det inte en bild på Alice ovanför hans säng? Fett gulligt isf :D

2009-04-28 @ 14:52:38
Postat av: Linnea Gröning

Fan va trög jag är, eller iofs jag läste inte va det stog under bilder seg som fan XD

2009-04-28 @ 14:54:11
Postat av: Anonym

hoppsan här har det hänt saker.. snyggt(:

2009-04-28 @ 18:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0