fyfan, vilken SOFT dag!

hej, idag har jag inte gjort någonting! hejdå!

TYP, på den nivån ligger min dag idag!
Vi vaknade efter en afterskii/bar/drink- kväll, så jag kände att jag inte fick inte ut någonting av att åka till backen och dra lite i backarna! Så idag har vi vart i stugan, kollat film, ätit godis och bara vart! rätt gött ändå, är det semester så är det tycker jag! :)

Kom nyss hem från lite stugfest hos grannarna, och på vägen hem åkte vi med lille emil, som givetvis skulle ut i lössnön och köra! Vi satt tre på skotern... emli körde, jag i mitten och robin bakom mig!

och i lössnön gick det såhär  "bra" :

<-- just precis, vi körde fast!
EMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIL, hahahahahahah!

<--  Robin är 1.85 och han skönk till knäna! Och jag är 10 centimetrer kortare och gissa hur långt jag skönk då??

hahah, imorgon blir det skidor och  på kvällen ska vi iväg till bertilssons restaurang och käka, det är sista kvällen också, både på gott och ont!

puss och kram

Kommentarer
Postat av: anna olsson

omg, känns som att robin är typ 1,97 när man står brevid han typ ;s <3

du är söt btw :D

2009-04-02 @ 21:25:41
URL: http://www.youtube.com/watch?v=7Gk3GSal1ak
Postat av: anna olsson

omg, känns som att robin är typ 1,97 när man står brevid han typ ;s <3

du är söt btw :D

2009-04-02 @ 21:26:00
URL: http://www.youtube.com/watch?v=7Gk3GSal1ak
Postat av: anna olsson

omg, känns som att robin är typ 1,97 när man står brevid han typ ;s <3

du är söt btw :D

2009-04-02 @ 21:27:39
URL: http://www.youtube.com/watch?v=7Gk3GSal1ak

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0