godmorgon! :)

jag fortsätter att hålla utkik efter hundisar, men ingenting riktigt riktigt bra ännu!!

Jag har börjat läsa mitt horoskå varje dag nu, det är skit skojj! MEN man blir nästa lite skrajj ibland, för en del dagar stämmer allt på helt och hållet. Och då tänker jag såhär, är det bara tur dom har, när dom sitter och kolla på allt som står? Eller finns det verkligen något sätt som dom kollar upp all information? SCARY sometimes however!
Kolla in ditt horoskop idag du också: www.ditthoroskop.nu

Idag har jag som sagt utvecklingssamtal och sen har jag träning! Kommer nog bli en trevligt dag, och som vanligt så blir det vad man gör det till, och då blir det väldigt lätt trevligt som 1000:an!


denna läckra bilden får mig väldigt lätt att tänka på sommaren, och just nu sitter jag och tänker: undra hur denna sommaren kommer bli.. bra, bäst? regnig? sorglig? solig?

take care everyone

Kommentarer
Postat av: carro

Ska du inte fortsätta med bilderna hur det ser ut hemma hos dig? ;D Var riktigt roligt.

Fin blogg!

2009-04-22 @ 20:25:59
URL: http://-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0