here i go again :)

förlåt, men har haft så otroligt mycket för mig så har inte hunnit gå in på datorn!

så nu har jag så fruktansvärt mycket bilder att bjuda på.. men det blir så klumpigt om jag ska lägga upp så många kort här.. Och det är det som är poängen med bilddagboken.se, man kollar på varanndras bilder! Men jag tog bort min användare där för ett tag sen för jag hade ingen koll på någonting, hela min användare var helt kaos, så lösningen var att ta bort den!
BLOGG är tycket trevligare egentligen, bara att jag har varit lite dålig på att blogga nu dom senaste dagarna vilket är fy och skam.. men ska bättre mig gott folk!
Ibland har jag verkligen inte någonting att skriva om?

OCH nu, nu ska jag bannimig skaffa en liten hundvalp! ROLIGT!

liter bilder från helgen nu:


anton och alice badar tunna


andreas kim alice robin,


jag plockade lite vitsippor till mamma, hon älskar vitsippor!


robin och andreas är coola


jag och kim softar :)


mammis och pappis, love u

det där var lite bilder från min underbara helg :) det kommer säkert komma ut lite mer bilder lite när som från denna helgen! :)

puss och kram, take care

Kommentarer
Postat av: erika

fina bilder julia! :)

2009-04-12 @ 17:50:17
URL: http://eriikal.blogg.se/
Postat av: Lisa

sv. haha, taaack julia! men du är snyggare <3

2009-04-12 @ 18:40:07
URL: http://liszy.blogg.se/
Postat av: Anonym

..och alla grabbarna,

är det crosskillar då eller?.. :)

2009-04-12 @ 21:29:39
Postat av: Anonym

mysigt, va fina bilder. vacker din mamma är, ni är ganska lika :)

2009-04-12 @ 22:20:34
Postat av: Anonym

asfina bilder julia!:)

btw, Robin är grymt snygg(a)

2009-04-12 @ 22:58:26
Postat av: Olivia

Måste bara säga till personen ovanför mitt inlägg att detta är Julias blogg, så alla som hela tiden skriver att Robin är snygg osv kan väll göra det i hans blogg? Eller jag vet inte, du kanske tycker det är okej Julia.



Super fina bilder iaf :)

2009-04-13 @ 10:55:05
URL: http://oliviaway.blogg.se/
Postat av: anonym

alltså jag gillar verkligen din blogg, och menar inget illa, men snälla kan du ändra grammatikfelet i headern?

det står: just the way i'm

grammatiskt korrekt: just the way i am

2009-04-13 @ 13:45:13
Postat av: Nora

oj, haha! Jag tänkte: men vafan där är ju Alice! ...Och robin:) Hihi hur känner du dem? Släkt?:) Ha det fint!

2009-04-14 @ 18:36:48
URL: http://stortolitet.blogg.se/
Postat av: malin

Din mamma är vacker :) och jätte fina ögon! har allihopa blåa eller blå gröna ögon i eran familj? :o

2009-05-15 @ 19:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0