joyful day

underbar dag, helt sjukt att man är så bra väder! :) puss på't

idag mår jag bra, mycket bättre än i tisdags! :) Vi har ju studiedag idag, så sov hos cassandra igår till idag, mysigt!!
Jag ska klippa mig nu vid 2. bara toppa det och sen ska jag färga det mörkare, nästa lite svart! :)  Kommer bli snygggggggt! Det är lilla mickan som ska fixa detta på mig! SNÄLLT

Är fortfarande helt såld på rihanna, hon är ju the queen of "good-looking-girl"
OCH efter så fruktansvärt mycket tänkande så har jag nu bestämmt att jag ska ha långt hår,
hejja mig, att jag äntligen besämmt mig! :)


DEN luggen ska jag ha!

ska kila nu, puss och kram.. och lisa.. jag älskar min bloggis! <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Bra att du gillar den :) ha en bra valborg sötis <33

2009-04-30 @ 16:36:22
URL: http://liszy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0