TODAY

TRÅKIG dag, hade prov! kunde nästan ingenting :( DUMMA MIG! Fick även reda på att hunden var såld, jag blev jätte ledsen.. men ville såååå gärna ha den!
Men jag har börjat om och kolla runt på nytt, snart kommer en ännu bättre liten sötnos upp som vill bo hos mig :)

När jag kom hem från skolan idag, gjorde mamma fotbad på mig ute på altanen med kaffe latte och mackor, jätte mysigt!
Sen stack jag iväg på träning, gick och duschade! SKÖNT!
Robin och körre kom och hälsade på mig en stund med körres jätte coola/fräna/balla/häftiga epatraktor! haha

Och nu sitter jag här, och tänker på hur gött det är med helg imorgon, UNDERBART!
Har även match på lördag, första serie matchen :)


Här bjuder jag på en bild från i påsk, andreas robin och kim slängde i mig! haha


puss och kram


Kommentarer
Postat av: milie

Vad synd om dej, att hunden var såld. Den var ju ursöt. Hoppas du hittar en ny snart.

2009-04-17 @ 15:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0