trötta efter gårdagen...

ja, gårdagen! GUD va trevligt vi hade.. vi åkte och grilla med massa folk på ett ställe som kallas ögården, satt och lyssna musik och grillade allt från korv till godis och äpplen! Till slut var klockan 11 och det började bli väldigt kallt så jag ringde filip och han hämtade oss faktiskt :) WOW, men tack filip!

Väl hemma så skulle vi sova, men ikke sa nikke! Då skulle minsann jacob thim och albin komma och sova över också! Men det gick fint, vi fick på en film och låg och viskade lite! Sen somnade vi så snällt så :)

Jag har verkligen haft det kanon här i gävle / hedesunda, gillar alla bettans poolare! MYSPYS

Imorgon bär det hem igen, då jag ska åka med lite crosspolare ner till uddevalla där vi ska vara hela påsken, familjen kommer givetvis också dit :) Alice ska med ner till Robin, så det kommer bli en väldans fest förhoppningsvis!

GUD, nu har jag nog inget mer på hjärtat.. PUSS

MIN GODING BETTY, tycker att hon ät väldigt brun och väldigt fin där..


Kommentarer
Postat av: Lisa

Är Robin & Alice Tillsammans ? ;D

2009-04-08 @ 22:20:20
URL: http://amyjuliabengtsson.blogg.se/
Postat av: betty

usch för thim! att han aldrig kan hålla käften xD

2009-04-09 @ 19:19:52
URL: http://svenssonbetty.blogg.se/
Postat av: Leonora - Vill du bli veckans blogg?

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-09 @ 19:23:50
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0