amyjulia bengtsson

träning igår, det var fan skit roligt!! :)
träning idag också, fast fotboll..äntligen ska jag börja röra på mig på riktigt igen!
imorgon ska jag jobba hos pappa, och efter jobbet ska jag köpa mig jeans, och dom bästa jeansen som finns måste väll ändå vara cheap monday?  billiga och snygg passform och coola modeller



dsc0093fullkc8.jpg
2 av mina favoriter


just nu sitter jag och kollar twilight, så jävla bra!!
längtar till nästa film, kommer i höst! längta längta längta

nu ska jag städa mitt rum, och umgås med aggan! :) pussssssss

Kommentarer
Postat av: SaharSara

Åh Twilight ! =D Den är skitbra ju ! ;D Har du läst böckerna Julia? :)

2009-08-04 @ 15:31:25
Postat av: sara

dom med hål är snyggast! dom skulle passa dig bäst!

2009-08-04 @ 19:31:25
Postat av: Lisa

stada pa bara (Y) bra for alla tankar :D<3

2009-08-04 @ 20:00:24
URL: http://liszy.blogg.se/
Postat av: lisa

jag tycker du ska blogga mer julia:) älskar din blogg!

2009-08-04 @ 21:22:07
Postat av: Fanny

Ett tips är att läsa böckerna, om du inte redan gjort det. Jag har nästan läst ut 2:an nu. Jag tycker båda böckerna är bra och vet ju inte hur 2:ans film kommer vara. 1:an är iallafall mycket bättre på bok enligt mig :)

2009-08-07 @ 20:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0