BORÅÅÅÅS

ja, idag åker jag och robin in till borås för att köpa lite fräscha höstkläder :) massa sköna tröjor och koftor, love it
ska försöka hitta några snygga skor också, och ska köpa hårfärg :) mamma sa att det hade kommmit in väldigt mycket snyggt på gina, så dit måste jag gå..
robin ska väll som vanligt köpa 1000 skjortor, hihi



vad tycker ni om min nya desigen föresten? jag tycker den är super mys, och väldigt höstig :)

vädret är underbart idag, så hoppas det blir lite grill och så till kvällen

nu får väll jag fixa iordning mig lite, sen sticker vi
ha en bra dag, lev den som den är din sista
pussss



Kommentarer
Postat av: Saraaa

den ny designen är jättefin! =D Tummen upp! :)(y)

2009-08-14 @ 11:53:03
Postat av: Stina

Designen är supersnygg! :)

2009-08-17 @ 08:38:33
URL: http://mybloggilogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0