förlåt, sorry

fruktansvärt dåligt updatering, i know! men har haft en otrolig massa grejer för mig så får skylla på det denna gången..
har varit i halmstad lördag söndag, vart med halmstaborna från förra veckan.. spelat match, festat lite :)
fick dock inte med mig kameran, :( den är ju så stor och klumpig, tyvärr...
en sak som är säker att så mycket jag har skrattat dom två senaste dagarna har jag inte gjort i hela mitt liv, det är sjukt.. men jag och martina har varit så trött med, och då skrattar man åt precis allt.



jag ska iväg till skolan nu, idrott första lektionen... wiho
slutar 4.. sen ska jag med agnes hem, för har träning vid 6 så känns lite onödigt att åka hem imellan!!




blid på mig och aggan, första dagen i solen på malta! :)  love sunshine



have a nice day, kissss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0