gårdagen :)

fyyyyyyyyyyyyyyy fan va kul vi hade igår, helt sjukt! :) har jätte mycket kort
vi spelade ölspelet med dess sjuka regler,  det var nakenbad, hög musik, och mycket dans, skratt och god dryck




FF och jag, lika snygg as usel


simoooooooooon


adam och lilla jag bakom! jag och simon skulle smygfota, men gick inte så bra ;p



adam, malin och fanny.. nakenbad... told you


joel, linus och jag...


usccccch, jag och simon whatever


jäger shot... skål!   jag och simon


martina och joel



en bild säger mer än 1000 ord, inte sant? hoppas ni ser att vi haft det jääääävligt roligt iallfall....




Innebandymatch nästa,  pussss

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är bra julia, ta med kameran på fest och visa oss :) tummen upp

2009-08-16 @ 20:42:14
Postat av: Pappa

Men Julia, du får väl inte dricka Jäger....

2009-08-16 @ 21:12:42
Postat av: Lovisa

Hej Julia! Jag måste bara få säga att du är grymt coooooool! Jag får verkligen insperation av dina outfits och din stil. Och nu "känner" jag bara dig genom din blogg och din text men din gladhet smittar av sig:) Hare naaaajs och kram på dig:)

2009-08-17 @ 09:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0