LÖÖÖÖÖÖRDAG

gårdagen var fasiken lyckad, tro det eller ej.. sålde sjukt mycket godis, chips, ostbågar.. hel galet!
idag är det samma som igår som gäller, försöka sälja så mycket som går, för jag ska fan tjäna någon liten peng på detta!!

klippte mig även igår, var lite halvslitet nu efter hela sommaren så var skönt att få av de!

på måndag tänkte jag ha lite grill hos mig, och nu finns det ingen chans att han tar  "min tid" för han ska nämligen åka till stockholm imorgon med sitt band och spela in videon! good luck to you

jag har tänk på det där med tattuering, jag skulle så gärna vilja en en blomma på foten, eller ett ankare på undre delen av handleden...



något i denna stilen.. men, i have to think abolut it

men jag ska ta en dusch, och fixa till mig lite.. sen är det dax igen.. make some money

kissssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det är bra

han får inte ta för mycket plats:p

det ska ju va rättvist ju

;D

2009-08-08 @ 13:38:28
Postat av: Anonym

det e snyggast på foten :D

2009-08-09 @ 22:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0