sommarlov? skola?

ja, nu är det inte långt kvar till skolan, 1 vecka och 2 dagar.. det går fort... men om jag ska vara ärlig så längtar jag lite efter skolan..  eller efter alla man alltid träffar varje dag?  :)

igår var jag och martina uppe och såg film med david och jesper, vi kollade på the ring.. jag hatar verkligen den filmen, så martina fick helt enkelt sova hos mig!!

idag är det även träning, vet inte riktigt om jag ska gå, för har lovat nathalie att vi ska gå på bio i en hel vecka nu såååå...



ja, känner mig glad idag! :) har precis vart på banken och satt in lite pengar jag tjänade i helgen.. 2814 kronor! :)
plus att jag jobabt lite på pappas jobb, så där kommer jag också få lite pengar.. så nu börjar Londonsresan se lite mer tydlig ut!

sen KANSKE jag ska åka med en av mina bästa kill polare eric med familj till italien i höst och kolla lag vm i cross, jippi

men nu ska jag städa mitt väldigt stökiga rum,

kiss and huge

Kommentarer
Postat av: sofia

vem är fotografen?:O guud va bra!

2009-08-10 @ 16:46:15
Postat av: sara

håller med min syster! verkligen bra kort, hon eller han som har tagit bilden är suvverän!

2009-08-10 @ 16:47:28
Postat av: Anonym

busig bild på en busig julia :)

ni som undraade där uppe : jag har tagit den, frida bengtsson ;P

2009-08-10 @ 17:00:51
Postat av: Lisa

haha härlig bild sötnos! Jag har det superbra, längtar efter dig!!! :):)<333

2009-08-10 @ 18:18:23
URL: http://liszy.blogg.se/
Postat av: linda

så det blir ingen västindien/bahamas då?:(

2009-08-14 @ 10:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0