vilken dag

vaknade av att jag fick ett sms av alex där det stog, nu går iallfall jag och lägger mig, hörs imorgon! <3 då klockan var 05:36, GALET! och jag skulle upp klockan 6 för att hänga med pappa till jobbet för att tjäna ihop lite kosing till min Londons-resa med Ida i höst :)  längtar väldans mycket

ikväll kommer robins manetcher (stavning?) på besök, jag som egentligen skulle ha grillkväll med alla mina favvisar, nu blev det inget med det! :(

hoppas på att therese kommer i helgen, har massa trevligt pågång :)

 puss på oss, saknar henne jämt och ständigt!

nu ska jag ta en dusch och fixa mig lite, puss


Kommentarer
Postat av: isabelle

manager :)

2009-08-06 @ 00:50:50
Postat av: lisa

NI kommer och hälsar på mig!! :D:D:D

2009-08-07 @ 18:54:03
URL: http://lisahenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0