11 december

det närmar sig faktiskt jul.. himla mysigt, jag älskar julen! :)



jag är förkyld, och känner mig hängig.. ska bli gött att komma hem i tid och slappa lite!
jag behöver en UPPFRÄSHNING... en bastu, en bubbelbad, hårinpackning och smörja in mig i massa godsaker :)


jag ska även göra en hårförlängning och och slingor.. det piggar också upp en totalt och man är mer nöjd och bekväm i sig själv... vilket jag behöver!!


någonting i denna stilen, SNYGGT!



någonting jag också ska börja göra är att skriva dagbok... jag vet att det kanske kan vara en gnutta töntigt, men whatever... det är nog ett galet bra sätt att få ur sig hemligtheter som är så personliga.. som man inte kan berätta för någon lixom... och det bästa av allt, man kan lite på at det inte komer ut.. om man inte visar vart man lägger den och såklart!


ikväll ska robin ha spelning här i svenljunga, det är fredags natten här i svenljunga, och det betyder att hela svenljunga är på festhumör.. haha..


puss och kram, ha en bra kväll! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja det är skitbra att skriva av sig i en dagbok, jag gör själv det och det kommer bli kul att läsa när man blir vuxen! :) Skrev faktiskt alldels precis nyss i min dagbok! Jag är nämligen typ besatt av en kille nu som mina kompisar kallar det, vilket kanske är sant, men jag har faktiskt skrivit 27 sidor på typ en vecka om nästan bara honom och våra konversationer och annat, HAHA! Skriver ner en massa saker där! Saker som jag vill minnas för evigt! <3



Jag vet inte riktigt vad den här kommentaren är bra för men, aja :P

2009-12-13 @ 19:05:45
Postat av: Svar till Sara

Ja, det ska bli skitmysigt att skriva ner.. och bästa av allt att ingen vet vad jag skriver.. allt är hemligt.. det kan stå precis vad som helst.. :)



din kommentar gav mig ännu en anledning till att skriva :) 1000 tack! sköt om dig och skriv på!



2009-12-14 @ 11:12:22
URL: http://amyjuliabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0