8 december

du gör mig glad






trött, sliten, läxor, och lite halv sjuk och lite annat... kan det bli mycket sämre?
november och nu i början av december har varit bland dom sämst månaderna i mitt liv, fast även två av dom bästa.. galet händelserika.. men mycket tråkigt, men mycket mysigt med!!

hoppas mitt liv vänder nu, och bara blir bra.. och den ända som kan göra så det sker är jag själv..
jag är snart 18 år, jag måste ta tag i mitt liv nu och skärpa mig... det är som pappa säger, ibland uppför jag mig inte som en fJ00rTiiiiiZzzz utan som en tolvis... ännu värre?

SKÄRPNING!  så från och ned NUUUUUUUU börjar jag mitt nya liv...


godkväll alla, och sov jätte gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0