cassandra!!

sitter hos cassandra nu, hon är min goding! :)  puss på henne :*

felicia har precis hämtat ut sin nya mobil, som är sååååååå fräck! wow lixom!  not,, hihihi

ska inte klippa mig imorgon ändå.. hon hade annat för sig så funkade inte.. tyvärr :( jag som hade bestämmt mig äntligen... OCH NU ÄR DET SLUT, SKA HA LÅÅÅÅNGT OCH MASSA SLINGOR, KÄNN PÅ DEN GÅTT FOLK... men om jag känner min kusin vitamin så kommer hon övertyga mig lätt som en plätt.. igen! hahahha love her anyway

men det blir bio imorgon ändå men baby, MYS!

nu ska jag hem snart,  sola och göra acnemaskinen i ansiktet :) hihih

puss alla sötnosar
regsegretry <--- fillan

gdfg<--- cassis, godingen själv.


och ja, dom är syskon! lika!


oxioxi

Kommentarer
Postat av: Matilda

Fint!

slingor blir det nog för mig med.. en massa ljusa;p

kram

2009-02-25 @ 18:49:10
URL: http://matildayou.blogg.se/
Postat av: fillan

vi är inte lika julia. btw, jag är hemma idag så om du vill ha slingor så kan du ju komma hit! om du orkar då :)

2009-02-26 @ 11:31:05
Postat av: SnuffeluffN

jamen kööör på med låångt hår tkr ja ((:

2009-02-26 @ 12:29:55
URL: http://snuffeluffn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0