GODMORGON!

vilket humör jag är på idag, jag är på topp! wiho! :)

slutar 12, SOFT! sen ska jag sola, sen ska jag hem och gåtta mig med en latte, skönt music och duscha och gå och göra iordning mig i lugn och ro! det är fan det bästa som finns typ! hihihi är ensam hemma så någon som vill joina så är ni välkommna! :)

bio today då! fan va jag skryter om det då.. aja det bli såååååååååå jävla nice så ni fattar inte! :p
när stjärnorna lyser i taket ( ska den heta ) haha! jag har läst boken och den var ju ur-söt tycker jag!!

för övrigt, är det någon som kan gissa vad jag ska göra på "jobbet" idag?
BRAAAAAAAAAA, just precis, baka semlor.. 230 stycken! usch och fy! mår fan illa! men sista dagen! lovelie!

malta skojja min dojja, saknar malta like hell!

malta malta,

aja, oxioxi.. bilder komma in ivkäll från bio eftermiddagen/kvällen! :)

Kommentarer
Postat av: SnuffeluffN

I taker lyser stjärnorna , heter den ;P

ganska bra film tkr ja , men boken e bättre som vanligt ;D <3

2009-02-26 @ 12:27:44
URL: http://snuffeluffn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0