ja, och idag då??

Kom precis hem från simmhallen, robin sa att han bjöd så hängde med! :) vi simmade och solade, skit gött ska ni veta! :) och jag fick vara med på kort, wiiiihoooo!  halv naken i svenljunga simmhall, yes härligt!

och mickan, det första hon sa när hon såg mig, va fin du är i håret, och nu blir det ännu svårare att klippa av det ju!
men jag blir mer och mer sugen på det! och jag och mamma ska tona/färga mitt hår mörkbrunt/svart ikväll i think! :) jag passar faktiskt bättre i mörk hår, lider själv när jag säger det bara för att jag vill så gärna ha blont hår egentligen! haha

ska nog till tranemo sen, ska hälsa på min lilla cassie :* puss på henne!

mamma hittade en gratis fotografering i tidningen i morse, så det ska jag och mamma på nästa helg.. man fixas iordning och blir fotograferade, OCH DET BÄSTA AV ALLT, DET ÄR GRATIS, BALLT.. blir la nice! och alla säger att jag och mamma är så lika, så blir cooooolt hoppas jag!


WHEN EVER I SEE U I NEED MORE,  i have u to thank
rtyrty

oxioxi sweethearts


Kommentarer
Postat av: Lisa

vill va med dig meeed !! :D:D



skulle du inte komma till mig nästa helg? :( <33

2009-02-22 @ 13:05:28
URL: http://liszy.blogg.se/
Postat av: Anonym

gavin degraw <3

2009-02-22 @ 13:20:22
Postat av: a

vart får man fota sig gratis :D ?

2009-02-22 @ 13:45:05
Postat av: Matilda

jag sparar också till långt hår.. Men jag vet att jag ska ha det, och vill ej klippa av det;p

men du blir nog fin i kort! Satsa på det, du är ju så sweet julia!

kram

2009-02-22 @ 14:01:01
URL: http://matildayou.blogg.se/
Postat av: Anonym

klipp som rihanna! du skulle passa jätte bra i det! :D

2009-02-22 @ 15:12:12
Postat av: SnuffeluffN

halojj , skulle va kul å se en bild på hur ditt hår ser ut just nu ;D :P <3

2009-02-23 @ 12:27:37
URL: http://Snuffeluffn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0