myskväll, ensam! :)

ja, ensam hemm! killarna i familjen är i skåne och kör cross på ripa-banan!
och mamma är iväg på kurs, så är ensam hemma! har precis duschat och städat mitt rum.. ska snart sätta på en kopp te och kolla igenom HM katalogen en gång till och se om jag glömmt någonting! hihi pappa har lovat att betala... så puss på honom, rätt på truten! :)

och nästa helg åker jag till LISA, åh vad jag längtar! och seriöst så saknar jag skolan också! hahaha har inte vart där på 3 veckor nu! snyft!

rummet

lite skillnad så kan jag tycka! haha

endel undara varför jag skriver oxox och oxioxi... det betyder tack för idag/ tack för detta/ tack för denna gången ...typ!
och varför jag skriver det.. för att det är AS BALLT!

ska lägga ut bilder på håret också.. står med handduk på huvvet nu, så det måste få torka till lite först! hihi

oxioxi, haha

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag längtaaaar också !!! :D:D:D



och vill se ditt håår, så se till att torka håret o fixa bild nu :D <3

2009-02-26 @ 20:50:34
URL: http://liszy.blogg.se/
Postat av: Olivia

fint rum du har :D

2009-02-27 @ 13:43:37
URL: http://oliviaway.blogg.se/
Postat av: David :)

Fint de blev !

Ser att du rättat till ena tavlan också ;)

2009-02-27 @ 18:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0