SÖNDAG FÖRMIDDAG

Igår var det mysigt, tack elin karljohan peter carl och alice! :) Skulle egentligen åkt på fest i tranemo, men robin kom hem och ville inte vara ensam och så var jag lite halv deppig med så stannade kvar hemma! :)

Och som jag lovat så ska jag skriva upp när var hur robin kommer att uppträda! Och imorgon ska robin vara i borås ishall och spela hocky, och tro mig, det kommer bli en upplevelse.. min döda mormor är bättre på hocky än vad robin är, han har ett boll sinne som är så talanglöst! haha! men som tur är så ska han också sjunga vilket han är en liten äning bättre på! :) det börjar 7, men man bör väll gå dit vid 6 tiden, eller det ska jag iallfall! :)

Fick fina alla-hjärtans-dag presenter v

sweet fgdfg tryrty 

Nallen och den hjärtformade saken som är en fast handkräm typ fick jag av robin!
Halsbandet av Pappa
Och av mamma fick jag en shoppingdag för 1000 kronor!
Så fick jag en ring av martina och en jätte fin dikt!

oxox hörs ikväll, för nu ska familjen bengtsson ut och gå i det fina vädret!

Kommentarer
Postat av: Lisa

vilken söt liten nalle :)

2009-02-15 @ 16:23:15
URL: http://liszy.blogg.se/
Postat av: olivia martinsson

nej vad kul, hade velat se han! ;)

du kan inte filma och skicka sen va :D ?

2009-02-15 @ 20:48:23
URL: http://oliviamartinsson.blogg.se/
Postat av: snuffN

hahhhaaahaha !

serri ?!

PRECIS en såndär me to you miranda nalle gav ja Robin i Gävle/valbo ! :O <33333333

dt e liite halvt creepy ;D

2009-02-19 @ 17:20:42
URL: http://snuffeluffn.devote.se
Postat av: lisa

AAAA fett taskigt snuffN om han har gett din till henne ;O

2009-02-20 @ 15:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0