träning!!!

NU STICKER JAG PÅ TRÄNING, RÖRA PÅ FLÄSKET SÅ MAN ÄR I FORM TILL SOMMAREN! :)


SKA TILL NATHIS FÖRE, HIHIHI! MISS HER MUCH, har fan roligast med henne! kort kommer vill jag lova! :)


åh, jag är sugen på shoppa och springa ut i en varm sommar vind med korta avklippta jeans-shorts, ett linne i en snygg färg och ett par balla tygskor! SOFTASTE EVER!


dnfkjsdf 
detta är då min natha, hon är ta mig fan bäst! vi var på malta ihop i sommras, och det är en av dom bättre veckorna i mitt liv! vi blev bruna, vi festade, vi skrattade och bara mådde bra ihop! jag älskar dig nathalie! / puss din

<3 kortet kommer från samma kväll, alla mina bästa! :) martina cassandra felicia nathis


Kommentarer
Postat av: Olivia

Sv: Du är väll söt om någon, men tack. :)

2009-02-23 @ 20:31:22
URL: http://oliviaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0