usch!

seriöst, mina fingrara är totalt förstörda! :( har gjort 800 semlor idag! spyr fan när jag ser dom! och imorgon ska jag typ göra 150 till, sen får det fan vara slut! kommer la drömma mardrömar inatt! men ett säkert sommarjobb har jag nu efter massa slit, och det är jag värd! :)


kom precis hem från träning också, skönt att röra på sig med polare!

jennifer ska tattuera sig på torsdag, snacka om att jag är avundsjuk, hon ska göra så som angelina jolie har, på axlen! MUMS på det och på henne! :)

åh, blev så varm i hela kroppen igår! nathalie ska bjuda mig på bio och mat på torsdag!  jag blev helt lycklig! du är bäst!  love u 

 nä, nu har jag väll inte så mycket mer att komma med förutom att jag fortfarande tänker på mitt hår, men det borde ni veta om vid detta laget! hahaha

puss å kram alla sötnosar

Kommentarer
Postat av: Lisa

UUUSCH, jag som är trött på semlor även att jag bara har käkat 2 st ^^, stackars dej söto :)<3

2009-02-24 @ 20:00:40
URL: http://liszy.blogg.se/
Postat av: Fanny

Shet asså, 800!

Och jag som var sugen på en semla ^^

2009-02-24 @ 20:23:41
URL: http://fennie.bloggagratis.se
Postat av: Petra (:

hejj , du e sjukt fin :) :) <3

2009-02-24 @ 21:13:18
Postat av: Mickan

Jag vet hur det är att göra mängder av semlor, gjorde ett x antal för 2 år sen när jag var i bageriet.

2009-03-10 @ 08:31:15
URL: http://lillafreja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0