handelslektion, bad, so bad! :(

Herre min skapare, handel är så tråkigt så snart kommer la tårarna här! :(
Men imorgon är det ju tordag, och efter torsdagen kommer ju fredag, och då är det helg! så får la vara värt det då!

Jag hade ju träning igår, typ fysträning, och igår gjorde mina armar något så fruktansvärt ont, kunde knappt shamponera mtt hår.. så illa var det faktiskt... hihihih! Sen i samma veva så spillde jag tvål i duschen så halkade jag och fick ont i armbågen, så kan tycka att det var synd om mig där ett tag!

Besällde kläder ur ellos katalogen igår också, JIPPI!

Ikväll är det made in sweden,  janet är ju med så känner att jag faktiskt vill kolla! :)

vad som händer mer ikväll är väll att jag måste kolla igenom mina glosor tills på fredag och fixa apu plats!

 
OXOX, pill i pill i maggropen, nu stänger jag dagboken!


lisa and me har även fixat en blogg till min käre bror du som många tjatat om så... bengtssonrobin.blogg.se
 jag och lisis på bilden!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Du är så sööt du :) Bloggen blev juh suuuper :) (och din med) :D

2009-01-21 @ 14:54:33
URL: http://liszy.blogg.se/
Postat av: jenny

snygg design (:

2009-01-24 @ 16:53:40
URL: http://jennyjonsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejsan julia! Kan du be din bror kika in på, bengtssonsfans@bdb (: De vore jätte snällt! Kram

2009-01-28 @ 19:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0