måndag, längtar till helgen, redan!

Hej, och om jag ska vara riktigt ärlig så är jag nog inte ensam om att vara trött!

I skrivande stund har jag turismlektion, och håller på med ett stor arbete med johanna. Men hon är också trött efter helgen så vi bestämmde oss för att ta det väldigt lugnt! :) SKÖNT!


Hur jag mår nu för tiden är så fruktansvärt olika, just nu känner jag mig lite nerstämmd och vet inte rikgit hur jag mår.
Ikväll är det innebandy träning och då får jag träffa alla godingar igen.

PÅ FREDAG BLIR DET TJEJKVÄLL, hos mig
PÅ LÖRDAG BLIR DET KULLABERG

usch ja, jag vill göra någon förändring på mitt useénde, slingor, eller nåt? någon som har någon god idé?

oxox, en trött julia 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Om du vill göra nåt coolt, köp färgade linser, då skommer du se ut som en helt annan person ! o du vet ju hur du ser ut i bruna ögon, hehe :D:D <3

2009-01-26 @ 22:26:20
URL: http://liszy.blogg.se/
Postat av: Angelina

tkr det är bra som det är! :)

2009-01-26 @ 23:25:16
URL: http://angelinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0