söndag

TJA!
söndag förmiddag, rätt soft faktiskt kan jag tycka, OM man bortser från skola imorgon!

IGÅR DÅ, åkte hem till elin ( som ni vet...eller? ) och sminkade oss, åt lite mat, drack, musik och allt det dära.
Gick hem till cassie, det var roligt så länge det varade. För sen vid halv 1 eller nåt så stack vi ut, och fråga mig fan inte varför :) Vi skulle då till johan, men sen skulle vi inte det ändå.. och precis då stöter vi på carl, så han skjutsade hem oss då. Addé och affe skulle hänga med oss in bestämmdes det i bilen, men så blev det inte så ändå. Så vi gick och la oss, elin pratade med karljohan i telefon, och jag somnade sen! haha

Idag kommer robin hem! :D

Och nu vid 4 ska vi på kalas för sophie som fyllde 17 förra veckan! congratz to henne!

oxox alla, jag lovar att jag ska lägga ut mer bilder också! ;)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Visst är det kul att blogga ?? haha :)<3

2009-01-25 @ 14:16:20
URL: http://liszy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0