ÄNTLIGEN! :)

back on track, var så sjukt trött igår så orkade inte slänga in ett långt inlägg med bilder och grejer!!
men nu mina kära vänner, ENYOJ:


första dagen, vi 3 åkte en stor uppblåsbar soffa! :)


andra dagen åkte vi 4a banan, alla åkte av utom pappa som vanligt var proffset och visste hur man skulle hålla sig!! ;)


URSÄKTA KORTET!! men en dag åkte vi till blue grotto... och blått var det!!!


blått? told you.. jag och robin fick bada


snyggt.. i know! ;)


snorkel time


ring, jag var j*vligt nära att åka av, MEN det gjorde jag inte!!!


jag och älskling, öl och sol.. LOVE

nu ska jag och pappa in till borås, och jag ska övningsköra robins bil.. tell you later!!

pussis

Kommentarer
Postat av: lisa

åh va fint! ser ut som ni har haft världens bästa semester :D

2009-07-28 @ 16:03:21
URL: http://lisahenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0