every kiss, and huge?

kramar, pussar, massa mys.. behöver jag :(  kom alla snyggingar!!

ja, imorgon kommer hampe och hämta mig, sen sticker vi till göteborg över dagen till matte :)
sen på kvällen ska jag och mathilda in på tordagskväll i borås, myyyys!!

på lördag fyller min lilla alice 18 år, så hon ska ha fest på fredag, så hela familjen ska upp till gävle och hedesunda på hennes fest :) sen stannar vi där tills söndag, för på söndag åker jag och familjen till malta 2 veckor!!  ÄNTLIGEN


robin, och min lilla alice! :)


nu vet jag inte vad jag ska göra... jag har beställt mina glasögon idag också, skönt att ha det fixat innan jag sticker till malta :)

pussssss och godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hälsa Grattis ;)

2009-07-08 @ 23:55:36
Postat av: amanda

haha jo det var jag på gina men vågade inte hälsa eftersom jag inte trodde att du visste vem jag var:)

2009-07-09 @ 00:01:28
URL: http://afolke.blogg.se/
Postat av: Anonym

gratta från mig med! ;p

2009-07-09 @ 01:34:02
Postat av: Anonym

rolice, perfect match eller?

2009-07-09 @ 18:07:03
Postat av: Anonym

haha rolice!..perfekt hahaha

2009-07-09 @ 19:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0