min helg

ja, helt klart en helt jävla underbar helg.

torsdag: Vi åkte upp till uddevalla, och på kvällen var vi på lite party hemma hos therese och andeas :)

fredag: Kollade vi på träningen, och kvalen och träffade skit mycket trevligt folk :) på kvällen var det också lite fest, och jag var inne i öltältet en stund, och sen gick vi runt och träffade massa mer folk.

lördag:  helt klart roligaste dagen, cassie kom ner till uddevalla. Heaten kollade vi på, och det var grymmt. På kvällen tog vi en dusch och fixade oss, gick upp in till öltältet och festade :)

söndag: finalerna gick, hela grym cross asså!!  Gjorde inte så mycket mer.. skönt att vara hemma igen!



MMMMMMM, har märkt att min syn blivit sämre :o ibland ser jag inte ens texten på tv;en. Så måste gå och beställa en tid och undersöka detta. Och då tänkte jag, att om man nu måste ha glasögon så tycker jag att man ska framhäva det, faktiskt.

Dessa är så coola och snygga, men frågan är hur länge det är coolt, snyggt, och modernt?



dom små längst till vänster? något i den stilen?

den som lever får se, jag hör av mig ikväll och hoppas att ni haft en lika bra helg som jag! :) pussis

Kommentarer
Postat av: denice

Jag skulle bli jätteglad om du kunde lägga en röst på mig i en fototävling som jag är med i :)

Det tar endast några sekunder. Hör gärna av dig om du väljer att rösta på mig :D

Jag vill verkligen vinna!



http://svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=823&image_id=1995



Kram!

2009-07-06 @ 17:36:03
URL: http://twodiamonds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0