today

idag? vad fan har amyjulia bengtsson gjort idag?
jag och rob har fixat lite presenter till alice, och så har jag packat klart har jag också gjort :)
IMORGON sticker vi, can´t belivie it!!

ska in till borås ikväll med mathilda och kika lite på torsdagskvällen, men gud kissar ju på oss :( detta regn tar kol på mig
så när de regna så längtar man bara ännu mer efter sol och att komma bort från sverige ett tag.....

och tro det eller ej, men paulina danielsson ( paow) på blogg.se
seriöst, jag diggar fan henne! störde mig på henne innan, men inte nu!
okey, hon kanske är lite fjortis.. men hon har svar på tal och det är ballt :)
paulinadanielsson.blogg.se

jag tycker iallfall att hon rockar


 och visst har hon en väldans snygg pojkvän?
rahlenfeldt.blogg.se


nej,  nu ska jag ta och hoppa in i duschen en snabbis :)
puss and have a nice day/night

Kommentarer
Postat av: Ida

hur kan du först tycka hon är så himla störd och sen helt plötsligt säga att hon rockar? hmm??

2009-07-09 @ 16:15:19
Postat av: Anonym

KLART man kan, man ändrar ju åsikt om saker hela tiden. GO PAULINA & GO JULIA! ;)

2009-07-09 @ 17:17:02
Postat av: Lisa

Gud har druckit för mkt cider, det är därför han kissar så mkt!



Inte långt kvar tills du åker :( bläh att vi inte kan träffas innan då, men är glad för din skull för att du ska få åka till lite sol o värme :):) Glöm inte vykort, haha ;) puss o hejs <33

2009-07-09 @ 23:36:26
URL: http://liszy.blogg.se/
Postat av: lantz

hej, jätte fin blogg du har :D

du kan ju kika in i min blogg & se vad du tkr, kanske lägga till varandra via blogglovin? ;)

2009-07-10 @ 23:40:04
URL: http://saralantz.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha nöt, det där är inte! hennes kille, han är bög, (på riktigt) dom säger ju bara att dom är ihop på skoj, folk fattar ju inte att dom är oseriösa, hhaha

2009-07-12 @ 23:35:52
Postat av: frida

julia, dom är inte tillsammans!! han är bi och dom säger själva att dom bara håller på och att dom INTE är tillsammans!! puss på dig (:

2009-07-16 @ 10:30:48
Postat av: Valentina

Tycker inte om henne.

Haha, de är inte ihop!

Han är ju bög, det kan man ju direkt se!

Herregud...

2009-07-24 @ 00:28:04
URL: http://valentinabaric.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0