1, 2, 3, 4, jag är en partymyra

ja, så lät det när robin och hans polare sjöng i skolan idag.
Robin hade på sig en dinosaorie dräkt som en av hans kompis hade på sig på en maskerad i lågstadiet, hur han kom i den får du fråga honom själv, för jag fattar inte riktigt.
hahahahha, så söta så.
0_(e)SP_A0542.jpegDSC01447.jpeg

Jag var ledig idag, jag hade inga lektioner så har varit en soft dag. MEN jag åkte faktiskt till skolan ändå, lämnade in min sista inlämning, som var om HM.  Sen kollade jag och amar på film, och det blev i taket lyser stjärnora. Helt okey faktiskt.
Sen kollade vi på en skräckfilm, som inte var en sräckis, för den var inte läskig ett ända dugg faktiskt.


en glaaaaad ami! :D

Sen åkte jag och carro till ica och shoppade lite godsaker.
look what we got

carro köpte brills och lurade kasörskan, ajja bajja! ;)

mamma har vart i tyskland och köpt alkohol i mängder idag, så nu kan vi festa hela sommaren :)

tänkte bara säga att jag tänkte köra på lite mer bildblogg, tycker det är roligare med bilder med lite text till, än att bara skriva en lång text, för det orkar man oftast inte läsa?
eller vad tror ni?

nu ska jag ta en dusch och krypa ner i min älskade säng.
hörs imorgon, puss och kram julle

Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar också mer bilder :)

2009-06-04 @ 21:58:14
Postat av: jennifer

åhh jag blir så glad när du säger så :D fast.... du har alltid vart och kommer alltid att vara snyggare bby:D

2009-06-04 @ 22:25:37
URL: http://jennifermarias.blogg.se/
Postat av: olivia

Alltså dina texter är roliga att läsa, men bilder skadar ju inte. ^^

2009-06-05 @ 18:37:54
URL: http://oliviaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0