5, 6, 7, 8, det är helg

och min dag har varit skandal, men alla har sina "bad days" ÄVEN dessie nilsson! hahahahahha.. okey, förlåt! ;)

nu är jag äntligen hemma, och familjen bengtsson ska fara iväg till göteborg på student :)
jag ska ha min otroligt fina klänning på mig, jag har bara längtat efter ett bra tillfälle att ha på mig den, och vilken guld läge är inte en student fest då? PERFA! :) och kanska trycker på mig skorna jag fick av robin i vintras också, får se!


har inte speciellt mer på hjärtat, har fått reda på lite betyg och dom är helt okey! :)

kort kommer in, när jag är påklädd, iordning och på G för studentfest!

kiss babys



Kommentarer
Postat av: Lisa

Åhhh va fin din klänning är julia ! :D <33

2009-06-05 @ 20:33:55
URL: http://liszy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0