avslutning 1, och 2

ja, igår tog robin som sagt studenten! :) man såg riktigt hur lycklig han var, happy him!


liten robin, stor robin

jesper och robin

jag och robin


ja, och idag är det avslutning 2 för familjen bengtsson!
OCH det regnar ute? vad f*n är detta? just nu ligger sverige på min diss lista (när det gäller väder)
Men jag tar på mig en klänning ändå, för är det avslutning så är det!!

på tal om klänning så fick jag sommarpresent av mamma och pappa igår, en jätte fin klänning som jag fick av mamma, och av pappa fick jag en kort svart jeansjacka, skitsnygg! :) tack tack tack älskade ni

tar väll lite kort på avsluningen sen som kommer in lite senare, om jag hinner. ska på två student fester! jippie

nu måste jag kila om jag ska hinna till min bussis,
puss och kram julia

Kommentarer
Postat av: Stina

Åå, så fint :)

2009-06-12 @ 09:37:32
URL: http://mybloggilogg.devote.se
Postat av: Sabina

Vad fina ni är :)

2009-06-12 @ 14:23:22
URL: http://www.metrobloggen.se/sabinal
Postat av: naemi

så söta!:)

2009-06-12 @ 14:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0