ensam, varberg, longboard

ensam hemma hela dagen, mamma och pappa jobbar och rob åkte till halmstad igår.
Jag går runt och packar klart mina saker till helgen, städar lite, lyssnar på musik och väntar! haha

 förhoppnings vis ser jag ej ut så innan mamma eller pappa kommer hem!! hihi


ja, som sagt ska jag till varberg under midsommarhelgen nu, kommer säkert bli nice, bara regnet håller sig borta!
tänk va vatten kan sänka stämningen egentligen? usch!

 
så jag ska verkligen be till gud när jag lägger mig ikväll att han ska skona oss från regn på midsommarafton!
jag hade tänk ha på mig en sommrig klänning, UTAN regnjacka utanpå! ;)

LONGBOARD, det har totalt hänfört mig,  I WANT ONE OF THEM! det verkar så jäkla soft, och grejen är att jag har faktiskt skills! tro det eller ej, haha
jag har hittat en nice bräda som ligger på 1200:-, dyrt med ändå billigt! men får la vänta lite, men det är nu i sommar man ska ha det lixom! men vi får väll se!

 snyggaste brädan!


nu ska jag fortsätta med det jag gjorde innan, vi hörs ikväll när vi anlänt till varberg och jag kollat in läget lite!

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

sv. du är lika gryyyyym du ! :D:D <3

2009-06-18 @ 13:54:42
URL: http://liszy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0