.............

idag hade hela skolan temadag, TRÅKIGT! så jag och daniel linus jesper martin koffe och simon åkte och bada! jag badade inte, men killarna gjorde! Åkte epa-traktor, gud va rädd jag var! helt galet asså!
sen käkade vi glass, kollade lite film och tjöööta lite skit :)

och snälla någon, någon som är med på att starta en klubb mot deesirenilsson.blogg.se ?
hon är ju ta mig fan helt jävla störd?  hon bara trycker ner folk hela tiden? hon borde söka hjälp för hennes beetende är inte okej!  stör mig som fan, och antar att det är därför alla går in på hennes blogg och gör den till den hon är!
USCH!

annars ska jag inte göra så mycket, har ont i foten efter matchen sen igår, som vi vann :) jippi!
så ska inte träna, men ska kolla på träningen iallfall! :)

en sak till, jag solade solarium igår.. det var nya rör och jag hade hudkräm på mig..
säger bara en sak: JAG BRÄNDE MIG, aj :(


röda som lingon för 1000;an, inte speciellt snyggt och inte skönt!
solfaktor, here i come!

kiss julia


Kommentarer
Postat av: Lisa

aja, du kommer ju bli brun iaf. Själv är man ju likblek året runt x) <3

2009-06-02 @ 19:47:12
URL: http://liszy.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ja, Desiree, vilket stolpskott haha!!

2009-06-02 @ 21:00:18
URL: http://llisasdiary.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan inte komma in på hennes sida, men absolut att jag är med (A) PUSS!<3

2009-06-02 @ 22:15:21
Postat av: Anonym

Ja men herregud.. det är ju det bästa hon vet.. att trycka ner folk. Hon försöker få det att låta som att hon at snyggast på jorden och att alla andra är skit fula.. är så trött på henne.



Din blogg är jätte bra Julis! (om man får kalla dej så:P)

2009-06-03 @ 16:15:35
Postat av: Stina

Ja men herregud.. det är ju det bästa hon vet.. att trycka ner folk. Hon försöker få det att låta som att hon at snyggast på jorden och att alla andra är skit fula.. är så trött på henne.



Din blogg är jätte bra Julis! (om man får kalla dej så:P)

2009-06-03 @ 16:16:08
URL: http://mybloggilogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0