halmstad, revesjö och bikinis

ja, eftersom robin skulle hem idag så stannade jag kvar i halmstad igår tills idag :) vi har varit på stranden och pressat, spelat vollyboll, spelat fotboll och badat hela dagen! så fruktansvärt underbart

nu ska jag till revesjö och hälsa på några vänner där, ska bli trevligt :)

JAAAAA, jag har 7 nya bikinis.. alla är så jävla snygga!!! ni ska få se..

jag skulle bara höra av mig och säga att jag mår prima och brun är jag också! ;) hihih



lyssnar på hans musik hela tiden!  :(  r.i.p michel jacksson

Kommentarer
Postat av: Stina

Det är inte förens nu man har insätt hur otroligt grym han faktiskt är! Ha det bra :)

2009-06-29 @ 21:37:46
URL: http://mybloggilogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0