juni juli agusti

ja, mina favorit månader... juni juli agusti.. och september för då fyller jag år, och cassandra också! haha

min sommar  2009:
  
18-21 juni midsommarhelg i varberg

2-5 juli, cross vm i uddevalla

12-26 juli, semester på malta

och i slutet av agusti är det tänk att jag ska köpa en restresa någonstans :)



var som sagt i borås idag med becka, köpte en tee, lite käka och en näsring! :)
<-- håret blåser i en bil utan tak

<-- becka hade luva, smaaaaart!

<-- vi är snygga!



ska iväg på träning sen, OM vädret tillåter. tråkigt att spela i regn... :(

jag vill leka med basse och kitte ikväll!

puss and kiss jullan






Kommentarer
Postat av: Anonym

åå varberg:D

2009-06-16 @ 17:20:57
Postat av: Ellan

Hej :)

Oj, har jag råkat ramla in på Robins syrras blogg! :) Coolt!

Snygg deisgn du har!

Du har säkert fått frågan förut... Hur är det o va syrra till honom? Ja menar efter idol o allt?

Ha d bra!

2009-06-18 @ 00:32:47
URL: http://ellaann.blogg.se/
Postat av: alice

OCH ÅKA TILL OSS :D:D:D:D <3

2009-06-19 @ 11:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0