kära vänner,

IMORGON har jag sommarlov, jippe!  kan ni fatta eller? hur första året på gymnasiet bara sprungit iväg?
HELT SJUKT!

Igår tills idag sov jag hos min älskade linda, och hennes sweeta pojkvän tobbe var också med och sen kom även månsis :) vi kollade film, gjorde lite mat och softa bara!
och imorse gick vi upp halv 6, herregud va trötta vi var! Linda, tobbe och måååns har haft avslutning i skolan idag, så jag var med där och kollade, och måns hade skjorta och slips, det är verkligen inte varje dag man ser det! ;)

månsis!


linda och tobbe, världens sötaste par typ. och världens goaste vänner! puss på dom

Nu sitter jag iallfall hemma och ska snart iväg på robins student, FYFAN va han är bra! haha
han har kämpat på riktigt nu i slutet så han är värd att få ta studenten med jämnåriga :)

 on his way!

och ikväll vet jag inte om jag ska åka in till måns och dom andra igen, eller om jag ska gå på jespers studentfest? båda kanske?

har nog inget mer på hjärtat? nej!
puss och kram julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0