ny bloggdesign, borås

ja, nu har jag ny bloggdesign in för sommaren :) snyggt med rosa, like it much! lisa är grymmast i världen på det! :)

sov hos cassie inatt, och vi hade planerat att kolla på film, käka mycket godsaker och mysa.
men icke sa nicke, felicia skulle ha hjälp med att ta ut limmet som blir efter löshår, och det gjorde vi inte på 10 minuter precis, nej... det tog typ 3 timmar! herregud, med vi fick ut det iallfall! hejja oss :)

nu ska jag in till borås med min granne becka, som tur är har hon körkort så vi åker bil :)
ska se om jag hitta något trevligt!

snart är det ju midsommar, och det händer inte att det blir regn för då kommer jag gråta mer än det regnar!!

 
jag ska be mamma göra en sån krans till mig, det är så himla sommrigt och fint!

nu ska jag fixa mig lite, så hörs vi säkert senare!
kiss julia

Kommentarer
Postat av: Lisa

haha, va bra att du gillar det :D men grymmast i världen vet ja ej om jag är ! haha x) <33

2009-06-16 @ 11:09:23
URL: http://liszy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0