SOL, thank you lord

ja, helt otroligt! ska bli ca: 25-26 grader varmt idag! :) jag börjar klockan 9, och det gör robin också så vi ska köra ner cabat idag! :) lyxigt!

erkänn, den är rätt söt? det tycker iallafall jag!

idag har jag även match, i denna värmen! och 17;on va varmt det kommer bli... får ta och dricka mycket vatten idag asså.
annars händer det nog inte så mycket, har en administration redovisning i skolan som vi har övat på i 2 veckor nu, så det kommer gå helt lysande :)

btw, lånade med mig måns tröja hem igår, och herregud va stor den är. Jag brukar ha S på mina tröjor, och så prövar jag tröjan och inser väldigt snabbt att den är en aning förstor! Så jag ska kolla in stoleken.. och det är inte ett S, utan.... 3x XL, att det äns finns? det trodde inte jag!
OCH nej, måns är inte tjock eller så. han är bara lång och har hipphopp stil typ, så that's why! :)
men min haka var typ nere vid hälarna när jag såg hur stor den egentligen var, haha!

nej, nu ska jag fixa iordning mig lite, och sen väntar skolan! :) och, om det är någon som har något bra musiktips så tipsa mig, i need new music! :)
puss och kram

Kommentarer
Postat av: Fanny

Gavin Degraws skivor! Speciellt hans skriva som heter "Gavin DeGraw".

Hmm..

Eric hutchinson - rock and roll

The fray - over my head

Bowling for soup - next ex girlfriend

2009-06-01 @ 18:53:39
URL: http://fennie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0