storebror, ledig, longboard

ja, idag är det robin som står i centrum.
Han har varit och klippt sig, vi har färgat hans hår och senare i eftermiddag så är det hans bal :) gud va roligt det ska bli och se alla fina klänningar och alla par! eftersom robin inte skulle gå på balen först, p.g.a att han låg efter med allt i skolan efter hela idol hösten... så har han ingen baldejt, men han ska sjunga och underhålla så han är nog lika glad ändå skulle jag tro :)

idag är jag som sagt ledig idag, himla gött faktiskt. Så klippa mig idag, eller mina slitna toppar, sen ska jag låta det växa hela sommaren och nu ska jag satsa på långt hår, hejja mig :)
något sånt, fast svart svart! :)

Men imorgon är det skola igen, och sen på torsdag är vi lediga igen för då tar robin och alla andra 3;or studenten, så då får vi inte ens vistas i skolan. hahah


LONGBOARD, ja.. gud va jag vill ha det! eftersom jag inte äger en cykel så vill jag ha en longboard. Alla som har det säger att det är as soft, så jag menar why not?

vad tror ni om denna?
hittade den på junkyard.se

hade också tänk och köpa mig ett par låga converse, röda eller vita :)
det är ju så rockigt, snyggt, sött! let´s go for it!

MORR, i love them!

ne, nu ska jag åka med pappa och besiktia corvetten :) vi ska käka mcdonalds också, MUMS!

hörs ikväll :) då balbilder och hår bilder kommer in!
kiss and huge julia

Kommentarer
Postat av: Josefinefranzen.

lägg ut en bild på hans hår? :)

du får ta massa bilder på studenten!



du är grymt söt by the way!

2009-06-09 @ 14:27:22
URL: http://josefinfranzen.blogg.se/
Postat av: frajdi

RÖÖDA!

om du ska va rocker lixom ;)

2009-06-09 @ 21:05:03
Postat av: jen

lägg upp bild på ditt hår :)

2009-06-09 @ 23:53:35
Postat av: Lisa

hejja hejja julia !! :D Har du bytt mobilnummer ? vet inte om mina sms kommer fram x) <3

2009-06-10 @ 20:11:30
URL: http://liszy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0