STUDENT PARTY

ja, från åtta imorse till nu klockan två har jag varit uppe på crossbanan idag och hjälpt till med en massa saker, duktigt av mig tycker jag! :) robin är och hämtar pizza nu till familjen, sen är det duschen som gäller :)
sen är det fan party, idag också! mitt sommarlov kommer rocka allt och alla! mohahha

vad ska ni göra i sommar då? utomlands som jag kanske? festa? jobba? umgås med kamrater, softa?

just nu håller vi på att rigga upp med mat, och fixa iordning allt tills ikväll! det kommer minst 50 pers, fatta vilken fest....

kommer att vara fotograf under kvällen, så om du inte är här med oss så får du leva upp till bilderna imorgon istället ;)

 cassandra kommer hit idag också, hon ska hjälpa mig att stå i baren och självklart ska vi parta vi också! hon är i vilket fall som helst bäst, ( efter mig ) hihihi

puss och and kiss

Kommentarer
Postat av: sabina

vad jag ska göra i sommar..åka till thailand & en av mina kompisar ska följa med :D

2009-06-13 @ 17:59:02
URL: http://somsabina.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Min plan är att träffa dig, festa, åka utomlands, sommarjobba och SOLA ! :D <33

2009-06-13 @ 18:33:14
URL: http://liszy.blogg.se/
Postat av: Anonym

slappa tror ja;D

2009-06-14 @ 15:14:43
Postat av: Anonym

TA BORT FÖR FAAN JULIA!!

2009-06-15 @ 18:17:00
Postat av: fillan

HA KVAR FÖR FAAN JULIA!! jag är ju bajsbrun :D

2009-06-20 @ 12:34:20
URL: http://fillanslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0