tänder, svart hår, och match

ja, usch så hemskt! :(
Vi skulle kolla på film i skolan idag på engelskan, men vi han inte ens sätta på filmen innan johanna dängde till din ena tand med gardinveven. Så jag fick hänga med rätt upp till tandläkaren och dra ut den spruckna tanden!
Den gick tyvärr inte att rädda, för den var sprucken så mycket.
Så här såg det ut:


Ja, igår färgade jag mitt hår svart. Vilket blev snyggt. Jag har ju haft lite slingor och färgat över dom, så mitt hår var lite röd guld brunt typ. Men nu är det svart svart, and i LOVE IT! :)

Jag lovade att berätta om helgen och slänga ut bilder med något förklaring under.
HERE IT COMES:


Var på antons studensfest i fredags. Lockigt hår, vit lång klänning och lila naglar :)


Lördag förmiddag kollade jag och min snygga kamrat jennifer på fotboll mellan lockryd och svenljunga, robin var även där och sjöng. Och nästa intill hela min släkt var ju för fasen där. hihi


Söndagen kollade jag cross med min älskade vän eric :)
vi stog flaggvakter ihop, trevligt trevligt


efter pausen var jag med basse, och vi slog vad om att jag klarade ha en snus under läppen 10 minuter utan att gnälla, och det gjorde jag. Passar dock inte i snus ( som ni ser på bilden )
hemsk bild för den delen också, men var tvungen att berätta! haha


visst är vi söööööööta? :D


kvällen bestod av bubbel bad, och film med familjen :)


nu ska jag på match, mot herrljunga! wich med good luck

JAG ÄR LEDIGT IMORGON, puss och kram julia


Kommentarer
Postat av: carro

Usch, tråkigt det där med tanden!

2009-06-08 @ 19:46:50
URL: http://carrohelaveckan.blogg.se/
Postat av: olivia

Var det din tand som rök?! :O Aj!

2009-06-08 @ 20:46:34
URL: http://oliviaway.blogg.se/
Postat av: elin

hejsan.. vilket lag spelar du i? eller har du sagt det ngn gång? tack för en bra blogg! kramar

2009-06-09 @ 02:17:13
Postat av: Johanna

haha, fan va sött! Tack för att du hängde med gullet! :)

2009-06-09 @ 12:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0