today

ja, idag är det onsdag. kämpig dag i skolan, men som jag alltid säger. det blir vad man gör det till :)
idag är jag också en blåmes,


blåmes, and i like it. färgen är underbar! :)

påtal om blå, på skumpartyt var skummet lite blått, hahah! ;)
här kommer en bild på mig och mina favvisar från fredagkvällen förra veckan!


hej och hå, fillan, JP, jag, hanna och cassie :)

ikväll ska jag åka med mickan till mark och kolla på deras bal, sen kommer nog cassie till mig :)

så jag har fullt upp idag känner jag!

vi kanske ses ikväll, :)
kisssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: jennifer

du är så snyyyyyyyygg bullen!

2009-06-03 @ 17:43:31
URL: http://jennifermarias.blogg.se/
Postat av: Anonym

det ser ut som det är helt tomt där ju? :s

2009-06-03 @ 18:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0