yesterday

igår var den mest underbara dagen på väldigt länge i mitt liv, vi var nere på stranden hela dagen, åt goda mackor, drack gott, lyssnade bra musik och skrattade ihop :) sånt älskar jag,

på kvällen duschade vi, gjorde oss fräscha för en restaurang kvällsmat ihop, det blev en pizza bit i solskenet, super gott :)

efter käket gick vi ner till stranden, där det var en så skön temperatur.. det var varma vindar och varmsand!

vi tog bilder, så j*vla snygga bilder! look here:


jag och en kille på restaurangen, jones heter han! sweet


jag på stranden


jag och lisen, vi är glada! together


finns så sjukt mycket mer bilder, men dom får komma en annan dag asså!

kolla gärna in lisas blogg också, lisahenningsson.blogg.se

RIP mickel jacksson också, usch så hemskt! :(

nu ropar min solstol efter mig, pusspusspusspusssssssssss


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Gud va fin du e, du ska vara jätte stolt över ditt utsende:D

2009-06-26 @ 16:21:30
Postat av: julia

tack alex :) hihi

2009-06-27 @ 15:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0