äntligen, acnemaskin!


detta är då denna omtalade acne-maskin som jag nämt några gånger!  en rikgit "bra att ha" grej!
Man smörjar in sig i en speciell gele man får till, stryker med maskinen över hela ansiktet i 5 minuter! Tvätter sig ordentligt med ansiktsvatten och krämer man får till!
Den hjälper för massa olika typer av hudproblem hudkomplex man har! Och det är olika krämer och geler för vad man nu känner att man vill ha hjälp med eller få bort från fejjan!
Men eftersom jag har lite småfinnar så har vi köpt till lite geler och och ansiktskrämer som just hjälper för att "utrota" finnar och just acne man har i ansiktet!
Mamma och pappa har köpt till för att hindra och ta bort alla rynkor som börjar komma i den åldern dom är i nu!


När man hör om en maskin som denna, är jag en av dom som tänker: BULL SHIT, det funkar inte! Dom vill bara tjäna pengar på att lura folk! Och det ena stämmer, dom tjänar pengar, men dom lurar inte folk för otroligt vis så hjälper det! Jag har precis gjort min fjärde gång, och min hy är så otroligt mycket bättre!
Mamma har kört i sitt ansikte tre gånger, och hon har förminskat några tråkigta rynkor vid ögonen och precis mellan kinden och munnen, smilegropar kallas det kanske.. i vilket fall så funkar det iallfall, det är lite smådyrt men värd pengarna så det bara ryker om det! :)

sleep well, and take care! hörs imorgon

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kostar den och vart kan man köpa den? :)

2009-03-11 @ 22:16:30
Postat av: carro

shit, låter super bra :)

2009-03-11 @ 22:19:33
Postat av: Anonym

undrar också va den kostade o var du köpte den? =)

2009-03-11 @ 23:55:41
Postat av: Fanny

Jag har väldigt dålig hud. Skulle verkligen behöva en sådan! Vad kostar den och var köper/beställer man den?

2009-03-12 @ 16:35:54
URL: http://fennie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0