äntligen :D

NU, ÄNTLIGEN ALLA LÄSARE! BACK ON TRACK!

Skottland har varit toppen faktiskt, vi har gjort massor av trevligt ihop :)


HELA GÄNGET! :) den blonda lilla grejen jämte mig är en väldigt bra vännina! tycker om henne till tusen, emelie ek en ängel utan vingar!

men nu ska jag kolla framåt, skriva mer om mitt liv, mina tankar och mina resor som jag ska göra nu i vår/sommar/höst!
samt lägga ut massor av bilder, vilket jag tycket är mycket trevligt i ett inlägg :)

och nu på lördag, åker jag till fjällen! fyfan va härligt! Mamma ska ha med sin dator, så kommer inte svika er utan blggande under den veckan! LOVAR!

ska även skaffa mig en ny blogg design snart LISA!! hahah

nu ska världens mest förkylda julia lägga sig vid tv;en en stund!


KÄRLEKEN, snälla häng med vårvinden till mig!

puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Lisa

en ny bloggdesign = påväg söööötis !

2009-03-26 @ 21:05:34
URL: http://liszy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0