detta fält måste fyllas i, LOL


ser det inte mysigt ut? :) JO, det gör det! pusssssssssssssssssssssss

träning tonight, orkar inte.. men fan julia, tänk inte så! träna in sommarkroppen nu! BRA skrivit! :) jag klara det! jajjamensan!
sista dagen på praktiken imorgon, både på gott och ont!
jag mamma och robin ska till borås imorgon, second hand, HERE i COME! :) ahahaha

robin och mamma ska på "kändisfest" på lördag i jönköping, så jag och pappa ska lyxa till det lite och åka in till stan och kolla bio och käka lite gött! så vi är inte alls avundsjuka.. nej för fasiken! orkar träffa massa kändisar? nej verkligen inte! bättre att vara hemma, klart inget snack om saken lixom!

imorgon är det vollyboll natta i svenljunga! jag natha becka erika elin är ett lag, får la se hur det går.. :)
fis på alla som läser min blogg, love u all!

pussssssssssssssssssssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahhaa, det blir mycket bio för dej! Om 2 veckor blire bio med mig :) hihi<3

2009-03-05 @ 15:53:18
URL: http://liszy.blogg.se/
Postat av: Lisa

sv. Chokladen försvann rätt fort ner i magen x)

2009-03-05 @ 20:48:43
URL: http://liszy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0